zondag 27 maart 2016

Sophietje


Als je dacht dat ik alleen nog maar zeep maak, dan heb je het mis. Al elf weken ben ik bezig met de Lossen en Vasten CAL. Helaas zat ik vandaag zonder garen en natuurlijk is er nergens een winkel open in dit dorp. Dus tijd om eens een een oud project op te pakken. Al meer dan een jaar geleden was ik begonnen aan de zogenaamde Sophies Universe. Een heel mooi project maar doordat ik niet goed lees, heb ik nooit van naald gewisseld en daardoor was Sophie niet mooi plat. Ik vond het toch wel zonde want er zitten enorm veel garen, tijd, bloed, zweet en tranen in. Ik heb ook heel veel geleerd vab dit project maar ja wat moet je er dan mee? Ik heb hem om een kussen gedaan en dicht gemaakt. Ik vind beide kanten erg mooi en zo wordt Sophietje toch nog gebruik


Geen opmerkingen:

Een reactie posten