zondag 19 juni 2016

Seems like old times


Mijn moeder wil ook graag een omslag doek. " maar niet zo'n dikke hoor, dan krijg ik het Spaans benauwd!"
Dus het stamhoofd in de auto gezet en op naar de Echtstudio waar we eerst een aantal doeken kunnen bevoelen en bewonderen. Uiteindelijk viel de keus op een mooie bol Colortwist.
Over het patroon werden we het al snel eens; 
Deze moet het worden. Maar toen kwam het afrekenen... Onze minister van financien vind altijd maar dat zij alle lasten moet dragen, geen haaknaald tussen te krijgen! Maar uiteindelijk tot een comprimis gekomen, ik koop de bol en dan koop jij voor mij het boek van Saskia Laan
Iedereen blij!
Thuisgekomen het patroon opgezocht, en aan de slag. 

Tot nu toe goed te doen! Het eindresultaat zal ik zeker in een later blog laten zien. Voorlopig ben ik nog even zoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten